Oscar uddelingen i TV
Fra : JSMadsen

Dato : 23-03-01 16:28

Dansk TV2 sender som bekendt LIVE! derfra, det gør svensk TV4 og tyske PRO7 også.

Så ved du det!

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 23-03-01 16:48

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> wrote in message
> Dansk TV2 sender som bekendt LIVE! derfra, det gør svensk TV4 og tyske
PRO7 også.

> Så ved du det!

Jeg skal ind og se det live i Cinemaxx - på de bedste pladser i hele salen,
så vidt jeg har forstået. Gad vide om jeg falder i søvn? naah, der er drinks
og natmad.

Jacob

Fra : Araz

Dato : 23-03-01 17:03

Jacob Skaaning <jskaaning@email.dk> wrote in message
> [...]
salen,
> så vidt jeg har forstået. Gad vide om jeg falder i søvn? naah, der er

Og hvordan kan man falde i søvn når Katja Kean er værten???

VH
Araz

Fra : Ronja

Dato : 24-03-01 17:09

Tillad mig at betvivle en tidligere pornostjernes evner til, uden brug af diverse rekvisitter, at fastholde en fuld sals opmærksomhed en hel nat.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 24-03-01 17:36

"Ronja" <remove-cafe@paradis.dk> wrote in message
>Tillad mig at betvivle en tidligere pornostjernes evner til, uden brug af
diverse rekvisitter, at fastholde en fuld sals opmærksomhed en hel nat.

Hvis hun er nøgen? Så tror jeg ikke det bliver noget problem. :)
Nej, jeg ved heller ikke om det er den bedste satsning at få hende til at
underholde. Hun er jo ikke ligefrem den største skuespiller (det var jo
heller ikke krævet ved hendes sidste arbejde) og jeg glæder mig ikke til at
høre hendes sikkert let firkantede oplæsninger af jokes andre har skrevet
til hende. Men jeg kan jo tage fejl. Det kan være at det bliver sjovt.

Jacob

Fra : JSMadsen

Dato : 25-03-01 15:52

Araz skrev i meddelelsen <99fs27$129r$1@news.cybercity.dk>...
>Og hvordan kan man falde i søvn når Katja Kean er værten???

Hvor meget koster det så for at se det live derinde? Mange tilmeldt? Hvor mange ialt?

Jeg har lige smadret et tastatur, Netscape gik ned med 15+ åbne vinduer.
Fuck det var træls!!
Godt jeg havde et xtra til at stå

Fra : Araz

Dato : 25-03-01 18:44

> Hvor meget koster det så for at se det live derinde? Mange tilmeldt? Hvor
mange ialt?

Det koster 175 Kr http://www.cinemaxx.dk/fisketorvet/index.htm
Og jeg vil tro at der er omkring 200 mennesker der skal ind og se den!!

> Jeg har lige smadret et tastatur, Netscape gik ned med 15+ åbne vinduer.
> Fuck det var træls!!
> Godt jeg havde et xtra til at stå

SURT!!!

Araz

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-03-01 21:52

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> skrev i en meddelelse news:99l184$160h$4@news.cybercity.dk...

> Jeg har lige smadret et tastatur, Netscape gik ned med 15+ åbne vinduer.
> Fuck det var træls!!

Brug IE og få dig et IBM-tastatur som mig

--
Mark

Fra : Hans Pedersen

Dato : 25-03-01 18:40

On Fri, 23 Mar 2001 16:28:04 +0100, "JSMadsen"
<JSMadsen@www.email.com> wrote:

>Så ved du det!

Jeg er ikke sikker, men jeg tror E! sender Academy Awards i nat.

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476