MS Windows
briani 27239
Undelete i commandprompt
Fra : Thomsen

Dato : 21-04-03 15:52

Hej NG

Kom til at slette en fil i Win XP, den vil jeg gerne have genstabt.
Problemet er bare at jeg brugte "del" kommandoen fra kommandoprompten i
xp -> så filen ligger ikke i skraldespanden Har prøvet undel og
undelete under det hjalp

Håber i kan hjælpe

Mvh Niels

Fra : Leo.E

Dato : 21-04-03 17:26

"Thomsen" <XXFJERN_DETTEXXniels_t79@hotmail.com> wrote in message news:<b810j2$1fot$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> Problemet er bare at jeg brugte "del" kommandoen fra kommandoprompten i
> xp -> så filen ligger ikke i skraldespanden Har prøvet undel og

Måske systemgendannelse kan.
Hilsen: Leo

Fra : Leif Pedersen

Dato : 21-04-03 19:55

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomsen" <XXFJERN_DETTEXXniels_t79@hotmail.com> wrote in message

> Måske systemgendannelse kan.
> Hilsen: Leo

Så er det nok en god ide at bruge et genskabe program er kan finde den
slettede fil som foreksembel.(pcinspectorfilerecovery)
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Håber du finder din fil igen.

Anders