MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xp home
Fra : goofy

Dato : 21-04-03 15:33

Hej NG
Jeg har et lille problem,
Jeg har installeret xp home hos en kammerat og brugt en kode hentet her
i denne gruppe.
Den virker tilsyneladende også, men når jeg vil registerer xp svarer den
ugyldig kode.
Hvad gør jeg?
Har i en kode der virke?
De koder jeg harprøver er
FGJXW-KRTJP-DM2RH-9GQ7T-KYQG8

PCFKW-49CFC-VJ93V-G868B-QTMDB ...........Virker også til SP1

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : KH

Dato : 21-04-03 15:46

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De koder jeg harprøver er
> FGJXW-KRTJP-DM2RH-9GQ7T-KYQG8
>
> PCFKW-49CFC-VJ93V-G868B-QTMDB ...........Virker også til SP1

Hvad var der i vejen med den medfølgende kode til den forhåbentlig
lovlige udgave af XP?

Klaus.

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 21-04-03 16:40

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hej NG
> Jeg har et lille problem,
> Jeg har installeret xp home hos en kammerat og brugt en kode hentet her
> i denne gruppe.
[...]
> Med venlig hilsen
>
> Steen Vinbæk

Hej Steen.

Det du foretager dig er ulovligt, og det er nok ikke så smart at skrive sit
fulde navn i en åben nyhedsgruppe hvor alle (læs: Antipiratgruppen) kan læse
med. I øvrigt kan dine XP-problemer helt sikkert løses hvis du betaler de
penge softwaren koster.

/Lasse

Fra : goofy

Dato : 21-04-03 18:34

Hej Lasse

> [...]
kan læse
> med. I øvrigt kan dine XP-problemer helt sikkert løses hvis du betaler
Jeg har tintet at frygte, mit XP er betalt, det var en kammerat der
havde problemer, og jeg deler IKKE ud af min kode.
Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-03 09:05

In dk.edb.system.ms-windows, goofy <nospam@tdcadsl.dk> says...
> Jeg har installeret xp home hos en kammerat og brugt en kode hentet her
> i denne gruppe.

Hvordan har du hentet en kode i denne gruppe?
Det er ikke en warez-gruppe, det her...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : goofy

Dato : 22-04-03 16:41

Hej Jesper
> Hvordan har du hentet en kode i denne gruppe?
> Det er ikke en warez-gruppe, det her...

Undskyld det var selvfølgelig ikke denne gruppe, men warez
Sorry

Steen Vinbæk