Nye billeder
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 21-04-03 15:21

Hejsa Gruppe

Nu, på påskens sidste dag, fik vi taget os sammen til at "slæbe" kattene med
udenfor og tage nogle nye billeder .. Albummet har ikke været opdateret
længe ..

Så - I skal være velkomne på mit album - som IKKE ligger på
dk.fritid.dyr.kat - men derimod på mit private webshots album - adressen er
nederst i min mail. Ligger naturligvis i albummet "Cats" ( ikke cat
collection - det er alle mine katteting .. )

Knus fra Pia og misserne - som havde delte meninger om det der "udeliv" ..
Pepsi og Pip kom slet ikke med ud - de ville have trængt til psykologhjælp
bagefter, sååh ..

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-04-03 00:50

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> writes:

> [...]
> udenfor og tage nogle nye billeder .. Albummet har ikke været opdateret

Uha, kan se de nyder det og kan faktisk forestille mig deres adfærd i
"skudøjeblikket" *S* der bliver læst noget avis *G*

Lige lidt OT...

Jeg så bla nogle steder hvor du skriver noget om en andens blok...
Jeg tænkte mig, at nogen har tegnet en tegning som du så har syet om
til et trådbillede, ser ret flot ud.. Men gør du sådan...?

--
Med venlig hilsen & miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Melissa

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 02-05-03 21:56

Hej Henrik

Tænk - jeg havde slet ikke set dit svar .. Dejligt at høre fra dig igen ..
Håber snart du kommer officielt tilbage til os i gruppen

Og det OT - ja, jeg syer tekstile billeder, bla. ud fra tegninger .. I denne
weekend skal jeg sy et billede af Bimmer færdigt, som jeg gik i gang med
sidste år .. Opstarten kan ses i det album som hedder "pictorals" .. i løbet
af weekenden skulle det færdige billede gerne blive lagt op

Hilsen Pia og misserne