daggamle kyllinger
Fra : sn67

Dato : 21-04-03 13:38

Nu har jeg set flere herinde omtale "daggamle" kyllinger. Hvor kan de fås?
Mine katte er vilde med alm. kylling (rå) så mon ikke også de kan lide de
andre.
Mvh
Susanne

Fra : Ida

Dato : 21-04-03 16:32

--
"sn67" <sn67@ping.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mine katte er vilde med alm. kylling (rå) så mon ikke også de kan lide de

Hej Susanne *S*

Du får en kopi af en kopi af en mail fra Else.. den har været lagt her før

"Jeg har købt dem hos firmaet Triova (de hed tidligere Tybjerg
Kontrolhønseri).
Adressen er Råsøvej 23, 4160 Herlufmagle - men det ligger altså ikke i
Herlufmagle, men derimod ved Tybjerg, en lille by mellem Ringsted, Næstved
og Haslev, MEGET langt ude på landet

Telefonnummeret er 57 64 21 47. Man køber kyllingerne i kasser á 350 stk
(der var nu 400 i den kasse, jeg købte). Det koster 125 kr pr. kasse, incl.
moms, og hvis man kun køber 1 kasse er der et ekspeditionsgebyr på så vidt
jeg husker 25 kr.

De gasser kyllinger 1 gang om ugen, og man skal bestille senest en uge i
forvejen. Kyllingerne er stadig varme, når man henter dem, og så kan man
ellers gå i gang med at fryse dem ned.

God fornøjelse "

Jeg har ikke en adresse på hønserier i Jylland eller på Fyn.

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk