Datakabel til N7250
Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-04-03 12:29

Er der nogen der ved hvad et datakabel koster til Nokia 7250?

Skal bruge det til at overføre billeder og synkronisere adressebog og
kalender.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Frederik B-B.

Dato : 21-04-03 12:33

Jeg bruger IR fra Thansen.dk til min 7250 virker fint.

Den koster 400 så vidt jeg husker (den dyreste af dem)

--
MvH Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:qdl7avcs5bhd0sf1odg3madhip5oenhk87@4ax.com...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-04-03 13:35

On Mon, 21 Apr 2003 13:33:02 +0200, "Frederik B-B."
<fbb@frederikbb.dk> wrote:

>Jeg bruger IR fra Thansen.dk til min 7250 virker fint.
>Den koster 400 så vidt jeg husker (den dyreste af dem)

Det har jeg også overvejet, men er det ikke smartere at bruge et
data-kabel istedet for IR? Kan man ikke flere ting med et datakabel?

Fra : Frederik B-B.

Dato : 21-04-03 13:54

Vil tro man kan det samme.
Jeg bruger Nokia PC suite og det tror jeg kan hive det hele ud..

--

meddelelse news:r9p7av4oelfcuk2pvgfeut9u4l1abbkjc3@4ax.com...