KT400 - Epox vs soltek
Fra : jacwin

Dato : 21-04-03 11:21

Hej ....

Jeg skal have samlet en PC, jeg vil gerne høre lidt om jeres erfaring
med nedenstående bundkort. Jeg tænker især på stabilitet og overclocking.

Soltek SL-75FRV eller Epox EP-8K9A S-A

Lige et tillægs spørgsmål omgår KT400 multip. låsen, ligesom nForce2 ?

På forhånd tak
Jacwin

Fra : Øistein Wind

Dato : 21-04-03 12:44

> Jeg skal have samlet en PC, jeg vil gerne høre lidt om jeres erfaring
> med nedenstående bundkort. Jeg tænker især på stabilitet og overclocking.
>
> Soltek SL-75FRV eller Epox EP-8K9A S-A

Hvad med et Epox 8RDA+ ? Det skulle være super til oc...

Øistein

Fra : Olesen

Dato : 21-04-03 14:55

"jacwin" <jw@politik.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ....
>
> Jeg skal have samlet en PC, jeg vil gerne høre lidt om jeres erfaring
> med nedenstående bundkort. Jeg tænker især på stabilitet og overclocking.
>
> Soltek SL-75FRV eller Epox EP-8K9A S-A

Soltek SL-75FRV laves ikke mere.
Chipsættet hedder KT-400A nu.

MVH