Hvad kan man fange i dag?
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 21-04-03 10:22

Gi' et godt råd en en amatørfisker. Skal med familien på fiskeri - gerne
bare med blink.

Hvor i Vestsjælland er der muligheder for fangst i dag, tror I?

Vh, Lars.

Fra : Kim Raun

Dato : 21-04-03 10:44

Prøv i Musholm Bugt der skulle være mulighed for en Havørred eller en
Steelhead og måske en Hornfisk.
MVH Nicklas

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 21-04-03 11:08

Musholm Bugt - det vil vi så prøve. En havørred er såmænd ikke dårlig - har
du nogle bestemte koordinater, hvor det er bedst at stå - ikke så meget aht.
fangt, men mere nemhed/beskvemmelighed - Kender ikke lige Korsør så meget.

Vh, Lars.

Fra : Nicklas Raun

Dato : 21-04-03 12:11

Prøv ved Mullerup havn

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 21-04-03 19:57

"Nicklas Raun" <k.raun@privat.dk> wrote in message
> Prøv ved Mullerup havn

Og der var vi... OK sted - men der står, at der er fiskeri forbudt. Er det
noget, der skal tages bogstaveligt, eller er det blot for at holde de fleste
folk væk fra lystbådene? Der var da nogle, der fiskede der.

Var forinden på Reersø, da jeg læste på lystfiskeri.dk, at der var gode
fiskepladser jer, men på Reersø havn stod også, at man ikke måtte fiske, og
ved telemasterne måtte man ikke køre ned i bil (og jeg vidste ikke lige,
hvor det var)

Kender nogle af jer, hvor de gode fiskesteder er her (når man har en familie
med, der ikke vil gå langt)?

Vh, Lars.

Fra : Anders og Berit

Dato : 23-04-03 07:45