OT Sunsite
Fra : Nina Sørensen

Dato : 21-04-03 10:43

Er jeg den eneste der har problemer med at læse NG fra Sunsite i disse
dage?

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tournesol

Dato : 21-04-03 10:49

Hejsa

> Er jeg den eneste der har problemer med at læse NG fra Sunsite i disse
> dage?

Nej det har jeg også jeg har skiftet til tele danmarks dtext.news.tele.dk så
håber jeg den er mere stabil

Hilsen
Henriette

--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-04-03 10:56

Nina Sørensen <mailKATTE@BAKKEtendertribes.dk> skrev i en

> Er jeg den eneste der har problemer med at læse NG fra Sunsite
> [...]

Nej, den er nede - igen!!!

Jeg er nu vendt tilbage til inet.tele.dk og håber så, den "holder
sig på benene" *gg*

Nu vi er OT, er der så nogen der ved, hvordan man sletter de
gamle meddelelser?
Jeg abonnerer på flere NG ´er og der er over 5000 meddelelser på
flere af dem.
Jeg ville gerne af med nogen af dem, men ved ikke hvordan, eller
om det overhovedet kan lade sig gøre!
Håber der er en, der kan hjælpe!

mvh Eva

Fra : TM

Dato : 21-04-03 11:04

> [...]
> flere af dem.
> Jeg ville gerne af med nogen af dem, men ved ikke hvordan, eller

Hej Eva

Lidt kringlet, men jeg håber du forstår!

Stå på selve nyhedsgruppen - under dine Outlook-mapper, klik på filer, vælg
properties, og det sidste faneblad *Local file" og "Remove messages" - så
skulle de gerne forsvinde!!!!!!!

--
Mange hilsener

Tina
--
DK Heart & Soul
http://heart-and-soul.dk

Fra : TM

Dato : 21-04-03 11:09

Vælg *delete* i stedet for *remove messages*

MVH

Tina

Fra : Pia Højlund Thomsen

Dato : 21-04-03 18:49

Nina skrev:
> Er jeg den eneste der har problemer med at læse NG fra Sunsite i disse dage?

Nej, jeg kan heller ikke

Eva skrev:
> Jeg er nu vendt tilbage til inet.tele.dk og håber så, den 'holder
> sig på benene' *gg*
Hmm, den har jeg prøvet - den kan ikke finde serveren....og
dtext.news.tele.dk, som blev foreslået finder alle mulige nyhedsgrupper,
men ikke "vores".....og jeg er ikke en ørn til den slags....

Hilsen Pia

Fra : Kate

Dato : 21-04-03 22:10

Pia Højlund Thomsen <piathomsenKATTE@BAKKEpc.dk> wrote in

> dtext.news.tele.dk,

Den jeg bruger hedder dtext2.news.tele.dk og den virker faktisk rigtigt
godt. Ved så ikke om det er den samme som inet og de andre.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer