Er det synd?
Fra : Helle

Dato : 21-04-03 10:30

Hej Ng.

Jeg står måske i den kedelige situation, at skulle flytte. Det betyder at
Emil og Sylvester skal flyttes fra vores lejlighed på 87 kvm og ind på et
lille værelse på måske 25 kvm. Er det synd for dem? der vil jo næsten ikke
være noget plads at løbe på og alting vil stå MEGET klemt! Jeg vil for alt i
verden ikke undvære dem for de er det mest betydningsfulde i mit liv.
Desværre er jeg på kontanthjælp - dvs. 4300 kr om mdr så jeg har ikke råd
til, at bo i en 2 værelses, selvom det ville være klart det bedste for mig
og kattene.

Helt ærligt: vil det være synd for dem?

Mvh Helle
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-04-03 10:34

Helle wrote:
> [...]
> dvs. 4300 kr om mdr så jeg har ikke råd til, at bo i en 2 værelses,
> selvom det ville være klart det bedste for mig og kattene.

idet jeg formoder du slæber kradsetræet med, og ellers forsøger at lave
nogle ting i højden de kan udforske, så nej,, det synes jeg faktisk ikke....
det bliver en omvæltning, men jeg tror sagtens de kan være der, så længe du
husker på at katte kan bo i "etager" og indrettter derefter......
jo flere flader de har at være på, jo mere plads har de reelt, også selvom
grundarealet kun er 25kvm....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 21-04-03 12:25

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> være noget plads at løbe på og alting vil stå MEGET klemt! Jeg vil for alt
> verden ikke undvære dem for de er det mest betydningsfulde i mit liv.

Hej Helle.

Hvor træls, men prøv at tage et kig på Katrines side, hvor du kan se hendes
klatretræindtretning, der er i hvert fald masse af plads til kattene

http://beydana.tripod.com/fotoalbum/id8.html

Hilsen
Bente

Fra : Kate

Dato : 23-04-03 22:06

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in

> Helt ærligt: vil det være synd for dem?

Næ, det tror egentligt ikke. Som Sabina skriver så kan man jo nemt gøre
noget i højden for dem.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar