Telefon med Stereo-radio eller AM-radio
Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-04-03 22:21

Hvor mange telefoner har stereo-modtager indbygget? Nokia 7250 har. Er
der andre?

Findes der nogen med AM-modtager?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Vega

Dato : 20-04-03 22:35

Jeg har en Nokia 6610 den har også stereo-radio.

Mvh. Vega.

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:sn36av0q3ap0sutrnng5sektlc0makqeri@4ax.com...

Fra : Lars Andreasen

Dato : 20-04-03 23:14

Det samme har Nokia 5100

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-04-03 23:22

Ok... Findes der andre, og hvilken model var den første med stereo FM?

Fra : Jacob Andersen

Dato : 20-04-03 23:54

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:pa76avoqpe6drfu0f6l7mnrhr0ithj4247@4ax.com...
> Ok... Findes der andre, og hvilken model var den første med stereo FM?

Jeg tror den første var 8310, men er slet ikke sikker. Ikke desto mindre har
den i hvert fald også radio.

/Jacob

Fra : JMo.

Dato : 21-04-03 00:05

"Jacob Andersen" <jacob@ond.tv2.dk> wrote in

> [...]
> meddelelse news:pa76avoqpe6drfu0f6l7mnrhr0ithj4247@4ax.com...
>
> Jeg tror den første var 8310, men er slet ikke sikker. Ikke desto

8310 (og 6510) har kun mono-radio. Iøvrigt så var Sagem MC836 på banen med
radio for flere år siden (svjh. i '98)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-04-03 12:38

On Sun, 20 Apr 2003 23:05:14 +0000 (UTC), "JMo." <ns_sf009@mohr.cx>
wrote:

>8310 (og 6510) har kun mono-radio. Iøvrigt så var Sagem MC836 på banen med
>radio for flere år siden (svjh. i '98)

Var der ikke noget med at det egentlig var Ericsson, der kom med den
første mobil-tlf. med radio. Dog ikke indbygget, men et lille apparat,
der blev connected i bunden af telefonen.

Fra : JMo.

Dato : 21-04-03 13:24

Karsten Jensen <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote in

> Var der ikke noget med at det egentlig var Ericsson, der kom med den
> første mobil-tlf. med radio. Dog ikke indbygget, men et lille apparat,
> der blev connected i bunden af telefonen.

De lavede engang en HPR-08 til de gamle 4v modeller. Så vidt jeg lige kan
se blev den lanceret på Telecom '99 i Geneve.

Jeg skal ikke udelukke at Sagem'en først kom på markedet senere.