black and white
Fra : Benny

Dato : 20-04-03 21:48

er der nogen der ved hvordan man flytter et (save game) fra et b/w spil til
et andet f.eks. hvis man skal formatere er det træls at starte helt forfra
m.v.h Benny

Fra : Rikke

Dato : 21-04-03 15:19

Jeg har godt nok ikke prøvet, men efter at have kigget lidt rundt i min egen
B&W mappe, ville jeg mene, at hvis du kopierede mappen "profiles" over på en
cd, og så satte den ind igen efter du har installeret B&W igen, burde det
virker. Men jeg garanterer altså ikke noget.
Skriv bare hvis du har problemer.

- Rikke =)