Fuck! Jeg har smidt min Robbie Williams bi~
Fra : Flare

Dato : 20-04-03 19:43

Så det er jo lidt noget lort. Er der nogen der har erfaringer med dette når
billetten er bestilet vha. Billetmaskinen?

Jeg mener i det billeten er unik og jeg har følgeseddel osv. kan man mons
tro få tilsendt en ny billet fra dem?

Mvh
Anders
Anders Jacobsen 2003 @ www.pings.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 20-04-03 20:36

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> billetten er bestilet vha. Billetmaskinen?
>
> Jeg mener i det billeten er unik og jeg har følgeseddel osv. kan man mons

Tror jeg skutte, de vil nok bare tro at du forsøger på at tage røven på
dem for at score en ekstra billet gratis.
Så du kommer nok til at betale fuld pris for den nye du bestiller.
Du må evt igang med en endevende hele hytten (hvis det er der den er blevet
væk) og håbe at du kan hitte den igen.

Mvh
Per M.

Fra : Flare

Dato : 20-04-03 22:16

> [...]
> Så du kommer nok til at betale fuld pris for den nye du bestiller.
> Du må evt igang med en endevende hele hytten (hvis det er der den er

Hmmm tjaaa. Men de skriver at hver billet er påtrykt en stregkode og er
unik. Så det burde sgu da kunne lade sig gøre at gøre den gamle ugyldig også
få en ny. Men det er ingen problem at jeg skal betale igen, bare jeg kan få
billetten!

Mvh
Anders

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-04-03 07:20

> [...]
> billetten er bestilet vha. Billetmaskinen?
>
> Jeg mener i det billeten er unik og jeg har følgeseddel osv. kan man mons

Nu ved jeg ikke præcist, hvordan billetnet fungerer, men mon ikke du kan finde
den i din internet cache, hvis du altså ikke har slettet den? Jeg går ud fra,
at det er noget, man selv skriver ud?

Det burde være rimeligt nemt for en "expert" eller "nørd"...

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-04-03 07:25

> [...]

> billetten er bestilet vha. Billetmaskinen?
> Jeg mener i det billeten er unik og jeg har følgeseddel osv. kan man mons

Som de skriver:

Skulle uheldet være ude, og du mister dine billetter, har du altid mulighed for
at ringe til vores Call center. Call centret (telefon 70 110 130) vil så
annullere de pågældende billetter, så stregkoden ikke længere er aktiv.

Citat slut

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-04-03 08:08

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3ea2ea27$0$145

> Så det er jo lidt noget lort. Er der nogen der har erfaringer med dette når
> billetten er bestilet vha. Billetmaskinen?

Hvis du bruger MS Explorer kan du trykke ctrl+h, så får du en oversigt over de
sider, du har besøgt. Er du heldig er din billetside der endnu og du kan
således skrive den ud igen...

Claus

Fra : Cecilie

Dato : 21-04-03 21:12

Fuck! Det ville jeg også gøre hvis jeg havde sådan en!