Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Defekt Canon A70
Fra : Carsten Larsen

Dato : 21-04-03 07:22

Mit A70 har kun en uge gammelt fået det problem, at det ikke længere vil
afspille billederne på displayet.
Der sidder en omskifter man drejer til "Reply" for at afspille, men kameraet
reagerer overhovedet ikke på det, dvs. jeg kan stadig fotografere i
stillingen "reply".
Inden jeg sender det til reperation vil jeg høre om der er noget jeg selv
kan forsøge. Jeg har forsøgt at "nulstille" kameraet til default opsætning
ved at holde "Menu" tasten inde i 5 sek, men det er tilsyneladende kun
lydindstillinger mm. der nulstilles da kameraet fortsat snakker dansk. Er
der en metode til at nulstille kameraet totalt, eller skal jeg bare se at få
det sendt rep ?

Mvh
Carsten

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 21-04-03 08:52

Carsten Larsen wrote:
> [...]
> Der sidder en omskifter man drejer til "Reply" for at afspille, men kameraet
> reagerer overhovedet ikke på det, dvs. jeg kan stadig fotografere i

Jeg synes du skal ringe til Canon support og forelægge dem sagen - så
kan du samtidig få at vide hvor de vil ha det hen...

mvh

Jesper Brunholm