K: printplade t. Nokia 3210
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-03-01 15:11

subj.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen
Arløse, 4262 Sandved

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-01 15:25

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>subj.

Kun printpladen? Jeg har en hvor EEPROMen er brændt af - kan den
bruges?
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Møgelmose

Dato : 23-03-01 23:20

ATT. Lasse

Havde du ikke en Dejan der jo kan reparere eeprommer eller var det en anden
Lasse
eller er den så kraftigt brændt af at det også er fysisk og ikke bare i
hukommelsen i chippen

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-01 23:54

Møgelmose skrev:

>Havde du ikke en Dejan der jo kan reparere eeprommer eller var det en anden
>Lasse

Jeg har et Dejan-kabel og software dertil, jo.

>eller er den så kraftigt brændt af at det også er fysisk og ikke bare i
>hukommelsen i chippen

Jeg har selv en telefon der er brændt af (efter forsøg på unlocking
med kortslutning af ben osv...), den kan Dejan-kablet desværre ikke
klare.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-01 10:34

> Jeg har selv en telefon der er brændt af (efter forsøg på unlocking
> med kortslutning af ben osv...), den kan Dejan-kablet desværre ikke
> klare.

Æv

/Mikael

Fra : Møgelmose

Dato : 25-03-01 21:04

Skal du ikke bare slette ALT på eep'en og så putte helt ny data i ?
Så har du jo fjerne fejlene...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-03-01 21:13

Møgelmose skrev:

>Skal du ikke bare slette ALT på eep'en og så putte helt ny data i ?
>Så har du jo fjerne fejlene...

Det er ikke sikkert man lige har adgang til en EEPROM-brænder :)
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Møgelmose

Dato : 26-03-01 14:15

Nå nej det tænkte jeg ikke på

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Lasse Laursen

Dato : 02-04-01 17:16

Min Eeprom er ikke brændt af.
Jeg ville bare ikke prøve at skifte dioderne i min først.

=)

Venlig hilsen Lasse
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-03-01 15:56

> Kun printpladen? Jeg har en hvor EEPROMen er brændt af - kan den
> bruges?

Nej, men det burde jeg jo nok have skrevet.
Printet skal self. være med alt tilhørende.

Jeg har selv display, front, batteriplade, batteri, lader osv. osv.

/Mikael

PS.
Har også lige opdaget beskeden er røget i den forkert gruppe...