MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
masser af små problemer i win 2000 Dk....
Fra : Bo von Qualen

Dato : 21-04-03 00:04

har her for nyligt installeret win 2000 Dk , for ligesom at slippe for en
masse xp bøvl , og alle de problemer jeg havde ,har jeg så sluppet for
.....men har fået et par nye problemer i stedet for.

når jeg vil kopi'ere en vcd ind på min HD kan den fint åbne cd'en omend lidt
langsomt , men såsnart jeg begynder at kopiere , skriver den "ugyldig ms-dos
funktion" eller den går bare død i et par minutter , uden så at begynde at
kopiere.
men det sjove er at den kun gør det ved nogle af mine vcd'er , og det er
ikke cd'erne der er noget ivejen med for en jeg kender fik jeg lokket til at
installere win 2000 også...og han havde samme problem med de SAMME cd'er som
mig så han blev negativ og installrede win xp igen og så kunne han sagtens
kopiere

så jeg tænkte jo et eller andet må der skulle gøres så jeg prøvede at hente
alle updates til win 2000
og det eneste jeg fik ud af det var at , hvis jeg nu klikker på en mpg fil
så fryser explore i halvdelen af tilfældene (svare ikke)

og dertil er mine film begyndt at blive vist på hovedet og spejlvendt...???
regner med det er en codec fejl men har prøvet at geninstallere codec flere
gange.

har så prøvet at downloade mp 9 , hvilket resulterede i at jeg nu ikke kan
afspille halvdelen af mine avi filer (divx filerne kan jeg selvf. sagtens
afspille)

håber der er nogen der har nogle gode ider til løsning på problemerne eller
ihvertfald nogen af dem

Bossy

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-04-03 00:11

"Bo von Qualen" <bossy@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

> har her for nyligt installeret win 2000 Dk , for ligesom at slippe for en
> masse xp bøvl , og alle de problemer jeg havde ,har jeg så sluppet for
> ....men har fået et par nye problemer i stedet for.

Så er vi to

> håber der er nogen der har nogle gode ider til løsning på problemerne eller
> ihvertfald nogen af dem

Ja, Format c:

Jeg har selv en*masse* bøvl efter skift til win2000

Claus