MS Windows
briani 27239
Win 2000 Prof til XP Home
Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 20-04-03 18:39

Hej,

Jeg har købt en pc med xp-home preinstalleret.
Har fjernet xp-home og installeret Win 2000 Prof. i stedet.

Nu vil jeg gerne "opgradere" til xp-home, men det kan jeg ikke:
Opgradering understøttes ikke.

xp-home kan kun benyttes til denne pc og det er også ok.

Er der en måde at gøre dette på, bortset fra at formatere og
geninstallere alle programmer ?

mvh
Flemming

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-04-03 21:34

In dk.edb.system.ms-windows, xxx@nowwhere.com <xxx@nowwhere.com> says...
> Nu vil jeg gerne "opgradere" til xp-home, men det kan jeg ikke:

Hvorfor vil du dog skifte fra 2000 til XP Home?

Hvis du endeligt skal bruge XP så brug dog XP Pro.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 21-04-03 17:41

On Sun, 20 Apr 2003 22:34:12 +0200, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

>In dk.edb.system.ms-windows, xxx@nowwhere.com <xxx@nowwhere.com> says...
>
>Hvorfor vil du dog skifte fra 2000 til XP Home?
>
>Hvis du endeligt skal bruge XP så brug dog XP Pro.

Tak for dit svar - det var blot ikke det jeg spurgte om.....

mvh
Flemming

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-03 19:22

In dk.edb.system.ms-windows, xxx@nowwhere.com <xxx@nowwhere.com> says...
> Tak for dit svar - det var blot ikke det jeg spurgte om.....

Du overså mit spørgsmål...

Min personlige holdning er at det er idioti på højt plan at skifte til
XP Home uanset hvad man kommer fra...

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-04-03 21:04

Jesper G. Poulsen wrote:
> Min personlige holdning er at det er idioti på højt plan at skifte til
> XP Home uanset hvad man kommer fra...

Hvorfor?

mvh
Henning

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-03 09:04

In dk.edb.system.ms-windows, Henning Præstegaard
<onkelhenning@oncable.dk> says...
> Hvorfor?

Fordi XP Home er en gang klamp og hug. XP Pro er fornuftigt lavet. Det
kan ovenikøbet anvendes til netværkslogin på fler-brugersystemer.

Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 21-04-03 21:09

On Mon, 21 Apr 2003 20:22:20 +0200, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

>In dk.edb.system.ms-windows, xxx@nowwhere.com <xxx@nowwhere.com> says...
>
>Du overså mit spørgsmål...
>
>Min personlige holdning er at det er idioti på højt plan at skifte til
>XP Home uanset hvad man kommer fra...

....uanset hvad ? f.eks. win98...?
Det er muligt, at jeg er idiot på et højt plan, men så savner idioten
altså også en forklaring..... du ved, man stiller et spørgsmål i en
ng.

mvh
Flemming

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-03 09:04

In dk.edb.system.ms-windows, xxx@nowwhere.com <xxx@nowwhere.com> says...
> ...uanset hvad ? f.eks. win98...?

Ja.

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-04-03 22:28

steder.dk> wrote:

>Min personlige holdning er at det er idioti på højt plan at skifte til
>XP Home uanset hvad man kommer fra...

Nå!? Jeg skiftede i sin tid fra win98se og winME til xp home og har
været en glad mand siden. Men idioter er måske glade...

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-03 09:05

In dk.edb.system.ms-windows, Peter Loumann <peloda@tiscali.dk> says...
> Nå!? Jeg skiftede i sin tid fra win98se og winME til xp home og har
> været en glad mand siden. Men idioter er måske glade...

Tingene er bedre skruet sammen i XP Pro. De er dog lige grimme.

Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 22-04-03 11:20

On Sun, 20 Apr 2003 19:39:25 +0200, xxx@nowwhere.com wrote:

> [...]
>
>xp-home kan kun benyttes til denne pc og det er også ok.
>
>Er der en måde at gøre dette på, bortset fra at formatere og

......og det blev jeg så MEGET klogere af!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-03 12:22

In dk.edb.system.ms-windows, xxx@nowwhere.com <xxx@nowwhere.com> says...
> .....og det blev jeg så MEGET klogere af!

Det var da godt...

Dette er ikke et supportforum, men et bruger/bruger-forum. Hvis ingen
kender løsningen på dit specifikke problem, så er det bare ærgeligt.