MS Windows
briani 27239
Kan man få XP til at arbejde med højere op~
Fra : paul

Dato : 20-04-03 15:56

Jeg har en 15" fladskærm med 1024x768 pixels. Fortryder at jeg ikke købte en 17", da
jeg nu har noget software, som kræver 1152x864 som minimum.
Jeg kunne godt leve med at skulle scrolle over kanten hvis monitoren kun viste en del af
de 1152x864.
Jeg skal bare have XP (XPdkSP1) til at tro at jeg har en større monitor. Mit grafikkort
er en Geforce2MX 32MB.

Nogen der kender et utility, som kan gøre det?

Fra : Cyberbob

Dato : 20-04-03 16:26

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> wrote in

> [...]
> monitor. Mit grafikkort er en Geforce2MX 32MB.
>
> Nogen der kender et utility, som kan gøre det?

jeg er rart sikker på det kan lade sig gøre men hvordan er jeg ikke sikker
på... jeg ved nemlig at det kan lade sig gøre på min notebook... men der er
måske forskel... ? har ingen andelse... synes bare du skulle vide det...

--
-Cb

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-04-03 16:42

On Sun, 20 Apr 2003 16:56:09 +0200, paul wrote:

> [...]
> er en Geforce2MX 32MB.
>
> Nogen der kender et utility, som kan gøre det?

PowerStrip http://www.entechtaiwan.com/ps.htm kan sikkert, men pas nu på
at du ikke udsætter skærmen for noget den ikke kan tåle.

--
Lars
Rot13 - yntbwb@ubgznvy.pbz

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-04-03 23:37

Brug den medfølgende Nvidia Utility Nview til dette.

Fra : paul

Dato : 22-04-03 19:04

Jeg kan godt se jeg har en Nview.dll blandt driverfilerne, men jeg kan ikke finde nogen
kontrolpanel eller andet, som giver adgang til at ændre skærmresolution udover hvad XP
selv tilbyder.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-04-03 00:08

I Kontrol Panelet.
Eller i indstillinger for skærmen under avanceret.