Arrownet
Fra : Leif Poulsen

Dato : 20-04-03 18:37

Hej Gruppe

Jeg benytter TDC's ADSL som indtil videre har fungeret upåklageligt.

Nu er det blevet muligt for mig at benytte Arrownet, som
bredbåndsforbindelse over antennestikket. Prismæssigt er der en del at hente
ved at skifte.

Inden jeg skifter vil jeg dog gerne høre om Jeres erfaringer med Arrownet,
og om der er nogle grunde til ikke at skifte.

Med venlig hilsen

Leif Poulsen

Fra : Christian Lyng

Dato : 20-04-03 19:00

"Leif Poulsen" <removeleif@fakse.bynet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Inden jeg skifter vil jeg dog gerne høre om Jeres erfaringer med Arrownet,
> og om der er nogle grunde til ikke at skifte.

Jeg har arrownet..og til at started med (dec/jan) der kørte det OK...så blev
det VILDT dårligt..men de har nu opgraderet deres udstyr og det har kørt
stort set fint,-jeg har en 512/256 og prisen er under kr 200,- md...så det
er OK.

Cr.

Fra : gammelpot

Dato : 20-04-03 20:48

"Leif Poulsen" <removeleif@fakse.bynet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg benytter TDC's ADSL som indtil videre har fungeret upåklageligt.
> Inden jeg skifter vil jeg dog gerne høre om Jeres erfaringer med Arrownet,
> og om der er nogle grunde til ikke at skifte.

Hej Leif,

Hvis du bruger nyhedsgrupperne meget så sørg lige for at tjekke om der
overhovedet følger news med Arrownets opkobling. Mine forældre får internet
via deres antenneforening og det er Arrownet der står som provider. De har
ingen nyhedsgrupper. (Du kan selvfølgelig bruge Sunsite, men så får du ikke
de udenlandske grupper med).

Thoeger

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-04-03 21:43

On Sun, 20 Apr 2003 21:47:53 +0200, "gammelpot" <ttoet@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ingen nyhedsgrupper. (Du kan selvfølgelig bruge Sunsite, men så får du ikke

Om der følger newz med finder man ud af ved at ringe til deres
kundeservice for at finde ud af det.

men jeg har Arrownet lige nu og det virker fint her.
Flemming Jacobsen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-04-03 08:03

"gammelpot" <ttoet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> ingen nyhedsgrupper. (Du kan selvfølgelig bruge Sunsite, men så får du ikke

Man kan også tilmelde sig hos http://news.cis.dfn.de/

news.cis.dfn.de giver adgang til mange nyhedsgrupper i hele verden. Herunder de
fleste danske.

Claus

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 21-04-03 19:46

> [...]
internet
> via deres antenneforening og det er Arrownet der står som provider. De har

Selvfølgelig følger der nyhedsgrupper med Arrownet.
news.arrownet.dk virker ganske fortrinligt hos mig.

/LC

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 21-04-03 20:03

On Mon, 21 Apr 2003 20:45:30 +0200, "Lars Christoffersen"
<Lars.ChristoffersenFJERN@aab-net.dk> wrote:

>internet
>
>Selvfølgelig følger der nyhedsgrupper med Arrownet.
>news.arrownet.dk virker ganske fortrinligt hos mig.

Ikke alle arrownet kunder der har den mulighed.
Flemming Jacobsen

Fra : Leif Poulsen

Dato : 21-04-03 21:27

Hej igen