Telmore og "servicebeskeder"
Fra : P.H.

Dato : 20-04-03 09:57

Hejsa,

Jeg har prøvet at bestille et par spil til min 7210, adgangen til spillene
blvier pænt leveret i min indbakke for tjenestebeskeder, men når jeg vil
hente dem siger den at den henter osv. men efter 1 - 2 min. "intet svar"...!

Jeg kan godt hente ringetoner osv på samme måde, så det er umiddelbart ikke
noget i min opsætning, eller hvad?

vh

Peter

Fra : Allan E

Dato : 21-04-03 00:28

P.H. wrote:
> [...]
>
> Jeg kan godt hente ringetoner osv på samme måde, så det er
> umiddelbart ikke noget i min opsætning, eller hvad?

Både og....
Du lider sandsynligvis under samme problem som flere af os andre som har
anskaffet os en mobil med Java-understøttelse.
Det har noget at gøre med Javaopsætningen i din telefon. Den skal sættes op
i forhold til det netværk man kobler op imod for at man kan downloade
applikationerne fra nettet, men igen af de net jeg har prøvet(Sonofon,
Telmore) understøtter denne service.

På Siemens hjemmeside i deres FAQ står følgende om Danmark/Sonofon:
"This country does not support Java (HTTP) at the moment.
The settings will be available as soon as Service Provider supports this
application."

Sidste melding kom fra Frank Jensen her i gruppen om at Sonofon var ved at
undersøge/arbejde på mulighederne for at understøtte denne service.

Hvad Telmore/TDC har tænkt sig ved jeg ikke?

Mvh Allan E

Fra : P.H.

Dato : 21-04-03 19:42

Det er godt nok tyndt hvis det ikke virker....