N7650 Låsekode ?
Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 18-04-03 00:11

Hej !
Kan nogen hjælpe mig ?
Jeg har lige købt en helt ny Nokia 7650.
Når jeg sætter mig simkort i (Telmore), kommer den først med "Indtast
pinkode", og derefter "Låsekode ?"
Jeg går ud fra at det er det samme som en sikkerheddskode, altså 12345 fra
frabrikken. Men nej.... desværre ikke...
Telefonen er købt uden abb., og ikke simlåst!
Anyone ?

Mhv Thomas

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 18-04-03 16:45

> Telefonen er købt uden abb., og ikke simlåst!
> Anyone ?

Hej Thomas,

jeg ville nok smutte ned i butikken og få den byttet. Det kan jo være
telefonen har været brugt så en anden har sat sikkerhedskode på den. Det
skal lige siges, at TDC har haft problemer med at nogle af deres telefoner
var låst selvom de blev solgt uden abbonnemet. Hvis du kommer forbi Århus
vil jeg gerne kigge på den for dig.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Heine

Dato : 18-04-03 17:59

ellers prøv med 00000 - det virkede på min

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b7p6ht$n09$1@sunsite.dk...