Hjælp til panasonic GD 67
Fra : Bandit

Dato : 17-04-03 02:19

Hejsa
Jeg har lidt problemer med at sætte min wap op i min telefon... jeg har
fulgt den opsætning de har hos tdc men alligevel virker det ikke
jeg får den besked når jeg prøver at koble mig op : Kredsløbet er nede vil
du starte dataopklad .... og når jeg siger ja til at starte så forsøger den
at koble op ,men melder tilbage at netværket ikke er tilgændeligt ?

Er der nogle der kan hjælpe mig ?

Jeg har også lige et andet problem, kan det være rigtigt at mine ringetoner
kun kan være stigende ? for når jeg får opklad så starter den meget lavt og
når jeg endelig kan høre den så er der gået så lang tid at dem som ringer
har lagt på.... jeg har nu forsøgt med både det ene og det andet ,men kan
ikke få det til at ringt højt

Mvh

kenneth