2 simkort i samme mobil (3310). Er det mul~
Fra : paul

Dato : 16-04-03 13:40

Jeg har hørt at der findes specielle Nokia covers med 2 simkortholdere samt en
omskifter.
Men jeg kan ikke finde nogen forretning der har noget i den stil.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 16-04-03 14:38

paul wrote:

> Jeg har hørt at der findes specielle Nokia covers med 2 simkortholdere samt en
> omskifter.
> Men jeg kan ikke finde nogen forretning der har noget i den stil.
http://www.simlockdanmark.dk/html/dual_simcard.html
www.thansen.dk har også haft det
mv th

Fra : Frank

Dato : 16-04-03 14:41

On Wed, 16 Apr 2003 14:39:33 +0200, "paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk>
wrote:

>Jeg har hørt at der findes specielle Nokia covers med 2 simkortholdere samt en
>omskifter.
>Men jeg kan ikke finde nogen forretning der har noget i den stil.

Man kan få noget der hedder "Dobbelt SIM kort batteridæksel" hos
Thansen. Måske kan du bruge det til noget ?

http://www.thansen.dk/products.asp?c=135786007&n=303644365#xy

Hilsen
Frank W.

Fra : paul

Dato : 16-04-03 18:33

Tak for hjælpen. Man skulle bare vide at det står under batterier.