SonyEricsson forhandlere af tilbehør (HCH-~
Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 16-04-03 09:52

Jeg er på jagt efter HCH-32 passiv bil-holder til P800, men har ikke kunnet
finde den herhjemme. Er nogen bekendt med forhandlere, der ligger inde med
den?

Venlige hilsner,
Lars Peter

Fra : GrillBiller

Dato : 16-04-03 10:09

Ved ikke direkte om HCH32'eren er der.. men har du prøvet med www.Thansen.dk

Fra : JMo.

Dato : 16-04-03 16:29

"GrillBiller" <cool@noemailyet.dk> wrote in

> Ved ikke direkte om HCH32'eren er der.. men har du prøvet med
> www.Thansen.dk

T Hansen sælger normalt ikke originalt tilbehør. Og det ser således heller
ikke ud til at de har HCH-32.

HCH-32 er på lager hos bl.a. distributøren Dangaard, så de fleste
forhandlere burde kunne få dem hjem på et par dage.