Penge retur for gammelt simkort?
Fra : Hans Paulin

Dato : 16-04-03 07:52

....bliver 2.5.03 Telmorekunde efter at have haft TDC taletidskort
en årrække...

Er der nogen der ved hvor meget det koster at få udbetalt det
resterende beløb på det gamle simkort fra TDC?
Hans

Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 16-04-03 08:34

"Hans Paulin" <his@it.dk> skrev i en meddelelse
> resterende beløb på det gamle simkort fra TDC?
> --

Så vidt jeg ved koster det vist ikke noget, men man kan først få pengene
returneret når kortet udløber ! Ellers ring på 80808020 de kan oplyse dig om
det !

--
MVH.

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-04-03 09:09

Nokia-unlock.dk wrote:

> Så vidt jeg ved koster det vist ikke noget, men man kan først

> pengene returneret når kortet udløber ! Ellers ring på 80808020
de
> kan oplyse dig om det !

....tak skal du ha! - er noteret
Hans

Fra : Brian Tingholm

Dato : 16-04-03 18:24

> Er der nogen der ved hvor meget det koster at få udbetalt det
> resterende beløb på det gamle simkort fra TDC?

tror jeg godt du kan glemme at få udbetalt...

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Fischer

Dato : 16-04-03 18:46

> tror jeg godt du kan glemme at få udbetalt...

Tror ikke der er nogen grund til at glemme det.

Der står højt og larmende i vilkår for TDC mobiltid:

"Har du ikke fået opbrugt alle pengene på din Mobiltidkonto, kan du efter et
år, når kontoen lukker, få tilbagebetalt restbeløbet. Så længe du sætter
penge ind på kontoen, kan du altså ikke få tilbagebetaling. Restbeløb under
20 kr. refunderes ikke.

Ønsker du restbeløbet tilbagebetalt, skal du indsende dit SIM-kort til:

TDC Mobil A/S
MKBB
Telegade 2
2630 Taastrup

Husk at skrive navn og adresse i brevet."

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-04-03 22:38

Fischer wrote:
snip

> Der står højt og larmende i vilkår for TDC mobiltid

....fint nok - det gør jeg!
Hans