Debitel dækning, jeg fatter ikke en meter.
Fra : Henning Lund

Dato : 15-04-03 16:59

www.debitel.dk står der at de benytter TDC samt Sonofons net, kan man
det på samme kort eller hvad mener de med det?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : John K

Dato : 15-04-03 17:08

"Henning Lund" <lundfjerndette@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> På www.debitel.dk står der at de benytter TDC samt Sonofons net, kan man
> det på samme kort eller hvad mener de med det?

Da jeg i sin tid havde abonnement hos Depritræls, kunne jeg selv vælge om
mit abonnement skulle være på TDCs eller Sonofons - de havde abonnementer
til begge net - men ikke på samme tid.

Mvh

John K

Fra : Henning Lund

Dato : 15-04-03 17:22

John K skrev:
> Da jeg i sin tid havde abonnement hos Depritræls, kunne jeg selv
> vælge om mit abonnement skulle være på TDCs eller Sonofons - de havde
> abonnementer til begge net - men ikke på samme tid.

Nåeee sådan, dvs hvis man køber en telefon ved Debitel med TDC dækning,
så kan man praktisk taget benytte et Telmore kort i den, eller fatter
jeg det stadig ikke?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-04-03 17:45

Henning Lund wrote:

Nåeee sådan, dvs hvis man køber en telefon ved Debitel med TDC dækning,
> så kan man praktisk taget benytte et Telmore kort i den, eller fatter
> jeg det stadig ikke?
nej det kan du ikke .. de er låst til kortet ..ikke nettet .!
mv th

Fra : Henning Lund

Dato : 15-04-03 18:08

Th Frydensberg skrev:

> nej det kan du ikke .. de er låst til kortet ..ikke nettet .!

Æv, nå anyway tak for svarene.

Fra : Ace

Dato : 15-04-03 21:39

> nej det kan du ikke .. de er låst til kortet ..ikke nettet .!
> mv th

Hvorfor kan man så bruge Telmore kort i en telefon der er låst til TDC´s
net???

Rune

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-04-03 21:59

Ace wrote:

> Hvorfor kan man så bruge Telmore kort i en telefon der er låst til TDC´s
> net???
fordi tdc`s telefon er låst til tdc nettet og telmore bruger tdc`s net