Nokia mobiler med blåt display
Fra : Zodiax

Dato : 15-04-03 11:51

Er der nogen der ved hvilke Nokia telefoner der har blåt display. Jeg synes
ikke det fremgår af deres hjemmeside.

--
Zodiax

Fra : Helmut Lotti

Dato : 15-04-03 12:00

"Zodiax" <zodiax@jesspar*fjern_dette*.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvilke Nokia telefoner der har blåt display. Jeg
synes
> ikke det fremgår af deres hjemmeside.

6510 og 6310i har begge blåt lys i displayet. 8310 har også blåt lys, men
knap så udtalt som de to først nævnte!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Zodiax

Dato : 15-04-03 12:56

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote

> 6510 og 6310i har begge blåt lys i displayet. 8310 har også blåt lys, men
> knap så udtalt som de to først nævnte!

Hvad med 3510i ?

--
Zodiax

Fra : Helmut Lotti

Dato : 15-04-03 13:35

> Hvad med 3510i ?

Alle Nokias farvedisplay terminaler har samme type lys.
Efter min mening er lyset hvidt. Blåt lys i en farveskærms terminal er efter
min mening en dårlig kombination, da du jo så ikke vil få det fulde udbytte
af farverne. Med lidt god vilje, kan man måske godt sige at lyset er
lyseblåt!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : GANO! - \(MidtJyl~

Dato : 15-04-03 12:57

N8250 (egentlig asiatisk) - kan godt findes brugt! - Den har osse!

--- klip ---

Fra : H3nrik V!

Dato : 15-04-03 13:16

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote in message

> 6510 og 6310i har begge blåt lys i displayet. 8310 har også blåt lys,
> men knap så udtalt som de to først nævnte!

8310 har da svjv hvidt lys..!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Helmut Lotti

Dato : 15-04-03 13:37

"H3nrik V!" <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b7gt59$hth$1@sunsite.dk...
> 8310 har da svjv hvidt lys..!

Jeg synes bestem et lyset i min 8310 er blåt.
Ganske vidst ikke blåt som 6510, men hvidt er det bestemt ikke!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Salah Hamad

Dato : 15-04-03 22:39

Dioderne i 8310'en hedder ICE BLUE (blå/hvide)