Nokia 6610 og MMF ringetone filer...
Fra : Thomas More

Dato : 14-04-03 14:19

Davs

Hvordan får jeg overført nogle af de MMF ringetoner jeg har fundet på
nettet, til min nokia 6610 ?

Så vidt jeg kan se, er det kun Midi jeg kan smide over direkte med Nokia
Suite 5.0 der fulgte med (via irDA).

Fra : mr_allen

Dato : 14-04-03 16:26

"Thomas More" <thomasmore25@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> nettet, til min nokia 6610 ?
>
> Så vidt jeg kan se, er det kun Midi jeg kan smide over direkte med Nokia

Se om du ikke kan bruges deres E-uploader.
--

mr_allen

Remove capital letters in email

Fra : Thomas More

Dato : 14-04-03 18:06

Ja, det vil jo givetvis virke, men idéen var altså at slippe for at gå
online med wap med min telefon