CBB nu også i udlandet.
Fra : Fischer

Dato : 14-04-03 13:23

Selv om de ikke ligefrem er 'Danmarks billigste' når det gælder oprettelse.

Set på deres hjemmeside:
"Der er en del omkostninger forbundet med at oprette dit nummer til brug i
udlandet. For at sikre dig markedets laveste takster på taletid og SMS, er
vi nødt til at opkræve dig disse omkostninger, der beløber sig til 300 kr.
Tilmelding til brug i udlandet koster i alt 499 kr. De 300 kr. dækker de
omtalte omkostninger, og de 199 kr. overføres ubeskåret til din
taletidskonto."

*Fischer

Fra : Kasper Christensen

Dato : 14-04-03 14:16

De 300 kr. dækker de
omtalte omkostninger, og de 199 kr. overføres ubeskåret til din
taletidskonto."

Sjovt at de skal have så meget. Hos Telmore koster det kun 99 Kr og så
er man klar.

Mvh

Kasper

Kasper Christensen
http://www.kasperc.dk

Fra : KGB

Dato : 14-04-03 20:47

"Kasper Christensen" <news@kasperc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taletidskonto."
>

> Sjovt at de skal have så meget. Hos Telmore koster det kun 99 Kr og så

Tja, det er jo også et ubegrundet gebyr. Det koster jo ikke dem noget, så
100kr for ingenting, det kan man jo heller ikke ligefrem kalde billigt ! Da
jeg i sin tid fik oprettet mit telmore udenlandstelefoni kostede det ikke
noget.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-04-03 22:21

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in

> [...]
> ligefrem kalde billigt ! Da jeg i sin tid fik oprettet mit
> telmore udenlandstelefoni kostede det ikke noget.

Det er da vist bl.a. til at kreditchecke kunden så jo, det går til
noget.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white