Vietcong tunnel
Fra : Michael

Dato : 18-04-03 16:39

er i en tunnel hvor jeg lige er kommet ind til hvor den stopper der har
været helt mørkt under vejs så jeg har kun et stk lys tilbage. og har lige
haft radio kontakt
hvor jeg skal søge vidre efter M.I.A og der efter sprænge tunnelen MEN hvor
skal jeg nu hen af hele vejen tilbage eller er der noget jeg har overset
undervejs

med venlig hilsen
Michael

Fra : Silver

Dato : 18-04-03 17:38

"Michael" <michaeldam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor
> skal jeg nu hen af hele vejen tilbage eller er der noget jeg har overset

HEHE du laver samme fejl som jeg gjorde, du HAR altså en lygte du kan bruge,
mener det er L du skal trykke på. Så bliver turen i tunnelerne meget
nemmere, held og lykke og glæd dig, det bliver meget federe jo længere man
kommer .

Mvh
Silver

Fra : M Larsen

Dato : 18-04-03 22:53

ejjjjjjjjj shit hvor flovt nu har jeg faret rundt i de tunneler jeg ved ikke
hvor længe jeg havde aldig overvejet at man havde en lygte DOHHH !!!
men den hjælp helt vildt man kunne jo se hehe

M Larsen

Fra : M Larsen

Dato : 18-04-03 22:53

Fra : M Larsen