Hjemme-netværk børnespil ?
Fra : kim

Dato : 18-04-03 07:23

Jeg har lige lykkedes at få forbindelse til min datters pc'er
en lille 500Mhz/256 Mb ram, med et twistet kabel.
Kan I anbefale nogle Børnespil ( 6 år og op ) så jeg kan
spille mod min datter på vores lille netværk ?
Helst ikke skydespil alá Counter-Strike..
Giv gerne links..
Mvh Kim

Fra : Mikaas

Dato : 18-04-03 07:29

"> Kan I anbefale nogle Børnespil ( 6 år og op ) så jeg kan
> spille mod min datter på vores lille netværk ?
> Helst ikke skydespil alá Counter-Strike..

Atomic Bomberman er et udemærket spil til den aldersgruppe.
Og det kan også spilles over et netværk.

Fra : /Ole

Dato : 18-04-03 12:19

Worms, evt?

/Ole

Fra : kim

Dato : 18-04-03 17:03

"/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Worms, evt?
>
> /Ole

Mener du Worms World Party ?

Mvh Kim

Fra : Mads Bahrt

Dato : 18-04-03 19:22

kim wrote:
> "/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du Worms World Party ?
>
> Mvh Kim

Serien startede med et spil der bare hed Worms - så er der siden kommet
et utal af efterfølgere. Jeg tror Ole henviser til serien generelt.

MVH
Mads

Fra : /Ole

Dato : 19-04-03 06:21

Og Ole tror, Kim har ret
Worms fåes i mange foskellige versioner, men worms world party er da at
foretrække, og det kræver ikke så mange kræfter. Jeg har givet det til mine
nevøer og niecer, og de var 6 år dengang, og total pjattet med det.

/Ole