Vietcon - Arroyo
Fra : Herbert

Dato : 17-04-03 11:56

Hejsa

Jeg er kommet ud af junglen og skudt en masse VC og fundet et par skud hul,
som alle har fået en granat.......... Men jeg kan ikke finde nogle tunnel
indgange

Er der nogle der kan hjælpe mig lidt på vej?

På forhånd tak
Erik

Fra : kim

Dato : 17-04-03 14:13

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev
> [...]
> indgange
>
> Er der nogle der kan hjælpe mig lidt på vej?

Hvis det er den bane jeg tænker på, ligger indgangen på en skråning,
dækket af et slags kamuflagenet, så kun hvis man står tæt nok på
kan man se den...

mvh kim

Fra : Herbert

Dato : 17-04-03 19:12

> [...]
>
> Hvis det er den bane jeg tænker på, ligger indgangen på en skråning,
> dækket af et slags kamuflagenet, så kun hvis man står tæt nok på

Tak, Kim. Men jeg må have mere hjælp....... Finde godt nok en indgang til en
tunnel. Hvor der forenden er et "rum/skudhul", som allerede har fået en
granat. Så jeg sider stadigvæk fast

/Erik

Fra : kim

Dato : 18-04-03 07:19

> [...]
> Tak, Kim. Men jeg må have mere hjælp.Finde godt nok en indgang til en
> tunnel. Hvor der forenden er et "rum/skudhul", som allerede har fået en

Hvis det er den bane, hvor man lige er kommet ud fra tunnelen, efter
først lige at have været i et rum, hvor der lå et maskingevær, og man
så gennem et vindue skød de vietcong man kunne se, så ligger den
anden indgang, rimlig tæt på den udgang hvor man kom fra...
Ellers må man prøve at lokalisere hvor alle de VC "kom ud" fra
og så lede der i nærheden...
Har du været gennem banen Khe Bana River ?
Mvh Kim

Fra : Herbert

Dato : 18-04-03 08:31

> [...]
> Ellers må man prøve at lokalisere hvor alle de VC "kom ud" fra
> og så lede der i nærheden...
> Har du været gennem banen Khe Bana River ?

Jeg prøver igen, men er sq ved, at blive sindsyg

Nej, jeg er ikke noget til "Khe Bana River "........

/Erik

Fra : kim

Dato : 18-04-03 16:55

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev
> Jeg prøver igen, men er sq ved, at blive sindsyg

Hæ hæ.. kender føelsen... bare bliv ved...hvis du har
nakket alle VC kan man roligt gå rundt og lede efter
indgangen, og man bliver bare så glad når man finder den..
Måske de i spillet har lavet det sådan, at hullet første bliver
"tilgængeligt/synligt" når man har været hele området
igennem 9-10 gange

> Nej, jeg er ikke noget til "Khe Bana River "........

Så bliver det vist næste bane :) den bliver værre endnu..

Mvh Kim

Fra : Herbert

Dato : 18-04-03 19:19

Så lykkes det og finde hullet............... Fuck man skal jo på det
nærmeste træde i det Men der er jo faktisk et kendetegn lige ved
hullet, som et meget nemt, at genkende! Har sq været så tæt på 100
gange......

Nu se det spændene ud med alle de nye tunneler *GGG*

/Erik

Fra : Mr. Good Guy

Dato : 18-04-03 20:02

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> wrote in news:b7pfj1$1ds0$1
@news.cybercity.dk:

> [...]
> nærmeste træde i det Men der er jo faktisk et kendetegn lige ved
> hullet, som et meget nemt, at genkende! Har sq været så tæt på 100

Skal man gå efter stanken af lort eller fisk?

Fra : Herbert

Dato : 18-04-03 20:07

> Skal man gå efter stanken af lort eller fisk?

Der 3 bambuspinde, som er sat sammen. Gå forsigtigt frem og søg langs
klippen bag pindene.

Håber det hjælper?

/Erik