Mafia
Fra : Jacob

Dato : 16-04-03 22:13

Hey NG

Jeg har lige formateret min computer. C partitionen. Da jeg så ville spille
Mafia bagefter ville den ikke starte. Den kom med en fejl; noget med Indeo
Video Playback driver. Mener den hed det. Jeg har så geninstalleret spillet,
men den samme fejl kommer igen. Hvad er problemet?

--
Mvh Jacob
P4 2.4@2.6 ghz

Fra : MaRk

Dato : 17-04-03 11:19

> [...]
spillet,
> men den samme fejl kommer igen. Hvad er problemet?

Har du installeret grafikorts driver??
Hvis det er et geforce så kig på www.nvidia.com

Mvh
Mark

Fra : Jacob

Dato : 17-04-03 12:17

> Har du installeret grafikorts driver??
> Hvis det er et geforce så kig på www.nvidia.com

Ja. Jeg installerede først den nyeste 43.01 mener jeg det er. Da den så kom
med fejlen prøvede jeg med 29.42. Det er første gang sådan noget sker :/

--
Mvh Jacob

Fra : Martin K

Dato : 17-04-03 19:05

Jacob wrote:
> Ja. Jeg installerede først den nyeste 43.01 mener jeg det er.

Den nyeste detonator driver hedder pt. 43.42...

--
Martin K

Fra : Lord Flasheart

Dato : 17-04-03 16:30

Jacob wrote:
> [...]
> noget med Indeo Video Playback driver. Mener den hed det. Jeg har så
> geninstalleret spillet, men den samme fejl kommer igen. Hvad er

Dit system mangler Intels Indeo video codec. Du kan hente dem her:
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,6245,00.asp.
--
Med Venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen