Vietcong
Fra : Peter

Dato : 16-04-03 17:50

Er der nogen der har et godt råd hvis man er faret vild i en tunnel i misson
nr. 4 eller 5, skal finde en teammaid ??

mvh.

Fra : M Larsen

Dato : 16-04-03 21:24

hehe kunne jeg også godt tænke mig at vide der fare jeg også rundt ellers
et kanon spil

Fra : kim

Dato : 16-04-03 22:07

"M Larsen" <666@os.dk> skrev
> vild i en tunnel i misson nr. 4 eller 5, skal finde en teammaid ?

Brug dine objectives og dit kompas...

Mvh Kim

Fra : M Larsen

Dato : 16-04-03 22:16

ehhhh objectives

Fra : kim

Dato : 17-04-03 06:30

"M Larsen" <666@os.dk> skrev
> ehhhh objectives

Ja...den knap til venstre på tastaturet med 2 pile på,
jeg tror den hedder TAB..
eller også var jeg heldig ikke at gå vild nede i tunnelerne :)
Mvh Kim