Er I til krautrock?
Fra : Claus

Dato : 19-04-03 17:07

Hvis I er det, så tag lige og lyt til mit nye, ikke-navngivne nummer på:

http://home.stubnet.dk/aerphax/neonpage/kraut.mp3

jeg har spillet alle instrumenter selv

mvh
Claus Rosenblad

--
Check out my band's homepage at:
http://www.neonmachine.com

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 19-04-03 17:38

Jo, det er ganske godt optimal udnyttelse af et synth, men du svinger lige
lovligt meget i tempo. Brug et click-track eller en metronom næste gang.

-TDJ

Fra : Claus

Dato : 19-04-03 19:32

jep - god idé

Fra : GSJ

Dato : 19-04-03 21:31

"Claus" <birgenburger@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvis I er det, så tag lige og lyt til mit nye, ikke-navngivne nummer på:

> [...]
Mangler totalt punch og power. En god hookline ville heller ikke være af
vejen. God idé at kalde det "krautrock", den er ny
Og tempoet...stram op!

Fra : Roomx

Dato : 20-04-03 02:02

Fede trommer...
Hvordan har du lavet sangen? Cubase, Cakewalk?

Her er min musik:
http://www.soundclick.com/bands/7/r2osmusic.htm