Jeg sidder lige og hører radio - nummer?
Fra : Leon Jessen

Dato : 18-04-03 08:30

Fra : Poul Erik

Dato : 18-04-03 08:38

On Fri, 18 Apr 2003 09:29:37 +0200, "Leon Jessen" <se_min@signatur.ok>

Fra : Tømreren

Dato : 18-04-03 08:58

"Leon Jessen" <se_min@signatur.ok> skrev i en meddelelse
news:uPNna.20796$y3.1866362@news010.worldonline.dk...
> I Ain't got nobody
> nobody cares for me
> nobody nobody
>
> Swing musik
>
> Er der nogen, som kender nummeret?

Det er vist med David Lee Roth (eller hvordan han staves)

Mvh
Tømreren

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-04-03 10:38

Tømreren wrote:
> "Leon Jessen" <se_min@signatur.ok> skrev i en meddelelse

> Det er vist med David Lee Roth (eller hvordan han staves)

David Lee Roth har lavet et mini-medley bestående af "Just A Gigolo" og
"I Ain't Got Nobody" http://www.angelfire.com/me2/zelsparkbench/song396.html

Medleyet findes på Crazy From The Heat.
Og ifølge CDON.COM's tracklisting er begge numre på Skyscraper.

/Robert

Fra : Jan Fredslund

Dato : 18-04-03 16:34

Det kunne måske være Edbert Williams' Nobody..? Sunget af gamle Johnny
Cash..?

Fra : -V-

Dato : 18-04-03 23:42

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev:

> [...]
>
> Medleyet findes på Crazy From The Heat.
> Og ifølge CDON.COM's tracklisting er begge numre på Skyscraper.

Hvilket de i parantes bemærket ikke er på min udgave.

På allmusic.com er de heller ikke med på tracklisten, så der er lidt
spænding og mystik involveret i et evt. køb af denne plade.

Jeg ved ikke om CDON's udgave er en remastered US-udgave, og min måske er en
europæisk udgave, men de to nævnte numre er under alle omstændigheder ikke
med på dette lidt lunke album.

Hvis man vil have det ultimative Diamond Dave album, så er det ud og
investere i Eat 'Em And Smile. Det holder hele vejen, og hvis man ovenikøbet
har været så heldig at have været til koncert med DLR og bandet inkl.
Sheehan og Vai, så er smilet garanteret.

-V-

Fra : S. Sørensen

Dato : 19-04-03 10:36

> [...]
> har været så heldig at have været til koncert med DLR og bandet inkl.
> Sheehan og Vai, så er smilet garanteret.

De har heller aldrig været på min udgave, men Eat 'Em And Smile og Crazy
From The Heat
har faste pladser i min CD/LP samling... Diamond Dave er sgu en af de få
entertainere i
Heavy Rock ;)

Steinbjørn

Fra : Dopedog