Hvor ligger Knud E?
Fra : Herbert

Dato : 20-04-03 13:37

Hejsa

Jeg har hørt, at der skulle være godt efter torsk ved Knud E. Ved Skodsborg.

Hvor er det mere præcist?

På forhånd tak

Erik

Fra : Thomas

Dato : 20-04-03 15:40

Knud R.

Lige nord for Skovsen.
Hilsen
Thomas

Fra : Herbert

Dato : 20-04-03 16:18

"Thomas" <thomas@wonderfullspam.dk> wrote in message
> Knud R.
>
> Lige nord for Skovsen.
> Hilsen
> Thomas

Nej, ikke Knus Rasmussen, men Knud E!

/Erik

Fra : Thomas

Dato : 20-04-03 16:33

Knud E. kender jeg ikke og jeg har trods alt fisket Skodsborg og
Strandmøllen (Spring-forbi) ret mange gange igennem mange år. Der plejer at
være godt med torsk på hele stykket. Det er nemmest at fiske fra broerne ved
Jægersborg Strandhave og sydover til Trepilehus. Med waders kan man fiske
fra Skodsborg syd og nordover. Fiskeriet er bedst i aftenskumringen.

Fra : Henrik

Dato : 21-04-03 08:05

Hej

Lige nord for Vedbæk havn nedenfor Lokeshøj er også godt til torsk og her
behøves ikke waders.

Hilsen Henrik

Fra : Thomas

Dato : 21-04-03 08:18

Jeps, kender stedet. Hvis man kan vade, er det dog en fordel. Lokeshøj
ligger syd for Vedbæk.
Thomas