Molefiskeri
Fra : Christian jacobsen

Dato : 20-04-03 11:06

Var på grund af blæsevejret taget på , eller ville tage på ormetur på
sønderborg havn , men hvordan vil i forklare en arabisk tysker at han ikke
selv kan beslaglægge 50 m kaj til sine 25 stænger . Og hvordan i alverden
får man kontakt til fiskeri kontrollen , når de står og hiver fisk i land
der er mindre end de sandorm de bruger.?

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 21-04-03 07:25

Christian jacobsen wrote:

> [...]
> får man kontakt til fiskeri kontrollen , når de står og hiver fisk i land
> der er mindre end de sandorm de bruger.?

M.h.t. fiskerikontrollen, så har de døgnbemannede telefoner. Du kan også
sende en e-mail men så reagerer de nok noget langsommere.

Find din lokale afd. via www eller telefonbogen.

Men du skal nok forvente at den nuværende regerring også der har sparet på
personalet for at gøre det lettere for folk at bryde love og regler. jf.
Told&skal og politiet

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Fra : jensen

Dato : 21-04-03 14:01

Fiskerikontrollen er en stor vittighed..

Fra : Saltvandsfiskeren Si~

Dato : 21-04-03 17:22

Og hvad bygger du så det på????

Fra : S. Mckinley

Dato : 22-04-03 16:32

Prøv en af nedenstående numre! Men ellers ku' du jo stå op før araberen

Afdelingen i Fredericia Telefon: 75 94 44 00
Vesterballevej 1 Telefax: 75 94 45 05
7000 Fredericia E-mail: fca@fd.dk
Telefon- og åbningstid: Alle hverdage: 09.00-15.00

/Jens