Gode fiskepladerser
Fra : Claus Hellerøe Thoms~

Dato : 16-04-03 11:14

Hej Alle
Jeg er tilflyttter til det nordsjællandske dvs. nærmere frederikssund, og
jeg ville lige høre om der er nogen der kender nogle fiskepladser i en
radius af ca 35 km, gerne i Roskilde fjord. Jeg er ud over det, en uerfaren
lystfiskere og kunne godt tænke mig at vide hvilke blink der er at
foretrække.

Venlig hilsen Claus

Fra : Peter Bak

Dato : 16-04-03 22:33

Hej Claus
Kig evt. her http://www.lystfiskeri.dk/hotspot/Default.asp?mode=showhotspots

Vh
Peter Bak

Fra : Benny Fly

Dato : 16-04-03 23:29

Frederikssund er et udmærket fiskested efter ørred forår og efterår, og
hornfisk i maj. Der fiskes hvor fjorden er smallest ved broen med nedgang
fra grillen (waders påkrævet) eller fra gammel jernbanebro på begge sider af
fjorden (tørskoet fiskeri muligt).

Claus Hellerøe Thomsen <clt@novo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eaj7b.8k8.ln@news.artscape.dk...