Topøjer
Fra : per hjorth christens~

Dato : 15-04-03 22:21

Hej
Jeg skalhave nye topøjer på mine 2 spinestænger er nogen der ved hvor
man kan købe sådan nogle,i københavn har været hos flere
grejforhandlere, uden succes. Råd om hvordan det gøres modtages gerne.

Fra : JD

Dato : 15-04-03 22:39

Hej

Prøv i Sportdres på Frederikssundsvej 50. Jeg ved de har topøjer.

Jakob

"per hjorth christensen (slet G3X6I)" <donperdro@G3X6Ie-hund.dk> skrev i en
meddelelse news:10504417680.15768087690352@dtext.news.tele.dk...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-04-03 23:14

og du varmer bare det gamle af og sætter det nye på med varmelim.