Dansk Skovkatte Rings hjemmeside
Fra : Battlefield´s

Dato : 19-04-03 13:07

Hej
Er der nogen der har adressen til Dansk Skovkatte Rings hjemmeside?
Der skulle være nogle billeder fra Vejle udstillingen, som jeg gerne vil se.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ida

Dato : 19-04-03 13:27

--
"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har adressen til Dansk Skovkatte Rings hjemmeside?
> Der skulle være nogle billeder fra Vejle udstillingen, som jeg gerne vil

Hej Vibeke *s*

Er det denne her http://www.norskskovkat.dk/ ?

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 19-04-03 13:35

"Ida" <corkycoon@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> --
> [...]
Hej Ida
Jo, tak. Det var det rigtige link
Med besvær og via en lidt mystisk forklaring fandt jeg billederne, man skal
videre til en side der hedder Troldepus:
http://hjem.get2net.dk/troldpus/DCIM/index.htm
Der er masser af billeder fra Vejle (+ et af min mand ved billetsalget)

---