Hvordan får jeg den grønne af pelsen??
Fra : Majer

Dato : 18-04-03 20:52

Hejsa!!

Creamy (... eller Greeny som hun bliver kaldt pt.) er lige blevet
stiriliseret og øretatoveret. Da vi hentede hende hos dyrelægen, havde hun
tværet sig selv total ind i den grønne farve. Så hun er ikke kun grøn i
ørerne, men også på kinder og alle 4 poter! Ikke så kønt når hun er
cremesilver!!! De værste klumper har hun selv vasket af, men resten sidder
bare i pelsen, nærmest som om hun har fået farvet hår!

Bevis:
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=113

Nu er mit spørgsmål så, hvordan får jeg hende fin igen?? Nogen gode råd??

Mange hilsner fra
--
Majer & Greeny
www.majer.dk

Fra : Helle

Dato : 19-04-03 08:32

KLIP
> Nu er mit spørgsmål så, hvordan får jeg hende fin igen?? Nogen gode råd??

> [...]
Hejsa.
Jeg tror bare at du skal lade hende vaske det af selv. Vi har selv lige fået
øretatoveret begge katte og ja, de er også grønne på poterne og kinderne.
Lad tiden klare den sag - selvom det ikke er for kønt. Måske du kan komme
hende i bad, men tvivler på det kommer af. Tror faktisk det skal "slides"
af.

Mvh Helle

Fra : Lene Vang

Dato : 19-04-03 10:46

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> KLIP

Jeg sytes nu at farven klæder hende :)
Kunne du ikke bare sige at det er en ny farvevariant??

--
Hilsen Lene - Som flyver til Kreta den 16/5

Fra : H.O.T

Dato : 19-04-03 13:26

De unge de unge.....Det er utroligt hvad de finder på med deres hår------*s*

Henrik

Fra : Majer

Dato : 21-04-03 18:03

Lene Vang wrote:

> Jeg sytes nu at farven klæder hende :)
> Kunne du ikke bare sige at det er en ny farvevariant??

Jo det kunne være interessant at se hvad de ville sige om hende så, på den
næste udstilling

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Majer

Dato : 21-04-03 18:02

Helle wrote:

> Tror faktisk det skal "slides"
> af.

Åh gud.... er der nogen der har erfaring med, hvor lang tid det tager at
slide det af??

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 19-04-03 19:29

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=113
>
> Nu er mit spørgsmål så, hvordan får jeg hende fin igen?? Nogen gode råd??

Basil har også totalt tværet ind i grøn farve da han kom hjem fra dyrlægen.
Men jeg tror det generede de andres sarte blikke for på mindre end et døgn
havde de poleret det af ham *L* Så det kan vaskes af. Men muigvis kun af
kattetunger?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Majer

Dato : 21-04-03 18:06

Lisbeth Hviid Jakobsen wrote:

> [...]
> for på mindre end et døgn havde de poleret det af ham *L* Så
> det kan vaskes af. Men muigvis kun af kattetunger?

Jeg mindes heller ikke at det sad så godt fast på Peter's pels, da han blev
sværtet til sidste år. Men måske er det fordi at en "sølv-pels" er mere
blød/fin end andre pelse. Den er i hvertfald ikke blevet mindre grøn i løbet
af påskedagene...

Mange hilsner fra
--
Majer