Tak for sidst Helle
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-04-03 23:53

Endnu et hyggeligt kattetræf løbet af stabelen. Hvor er de killinger dog
nuttede, desværre er mine lommer ikke store nok til at rumme sådan en lille
en.

Men nu var jeg jo så "heldig" at glemme min cardigan, så det giver jo god
anledning til at komme på besøg igen og nusse noget mere. Og nej, jeg gjorde
det ikke med vilje, ærgrede en vis del af ud af bukserne, da jeg fandt ud af
det nede ved stoppestedet, og vinden suste op under jakken :-/

Det var hyggeligt at se Jer igen, og jeg kan godt se, at det vist meget
snart er min tur *S*

M.v.h.
Lise (og kattene der udviser ret stor interesse for mors tøj og sko *S*)

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-04-03 11:50

Ja det var rigtig hyggeligt, som sædvanligt, også at møde Henrik.

Men hvor er det dog irriterende, at skulle holde øje med klokken for at
kunne komme hjem.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3ea082a7$0$42663$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Lene Vang

Dato : 19-04-03 13:24

Ja også en stor tak fra mig, det var rigtigt hyggeligt at møde jer alle igen
især Keeeesto *suk*

--
Hilsen Lene - Som flyver til Kreta den 16/5

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 19-04-03 19:52

Også tak fra mig og Ditte (der nu må revidere sin opfattelse af larm i sfo
og skoleklasse - der er godt nok volumen på sådan et kattetræf *GG*)
Jer, der ikke var med, gik desværre glip af nogle fantastiske kager
mums* - må jeg i den forbindelse liiiige bede om opskriften på den der
æble-mandel-ting?

Ditte fortrød bestemt ikke, at hun var taget med (heller ikke selv om Kesto
pillede elastikken af hendes fletning - tænk, hun ønsker sig stadig
abyssiniere*G*)

Mvh. Else.

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-04-03 00:21

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jer, der ikke var med, gik desværre glip af nogle fantastiske kager
> mums* - må jeg i den forbindelse liiiige bede om opskriften på den der
> æble-mandel-ting?

Jeg tror, at jeg i dagens anledning (med henvisning til en
anden tråd) vil omdøbe den og fremover benævne den
som Klappe-Kage-Kagen

Jeg skal nok sende dig opskriften, men jeg har lige en
udstilling som skal overstås først, så derfor vil jeg futte i
seng nu.

> Ditte fortrød bestemt ikke, at hun var taget med (heller ikke selv om
Kesto
> pillede elastikken af hendes fletning - tænk, hun ønsker sig stadig
> abyssiniere*G*)

Og en specielt stor tak til Ditte, som vist havde sin andel i
min dejligt trætte dreng Og jeg sværger, at hvis han
havde kunnet smile, havde han gjort det

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 19-04-03 19:52

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-04-03 14:02

Selv tak

Jeg havde nogle vældig dejlig trætte mislinger og i dag er
de stadig mere eller mindre underdrejede - undtagen
killingerne og den evige Duracell-kanin, Chance.

Kesto lagde sig megeligt til at sove oven på min dyne - og
han ligger der faktisk stadig - kun afbrudt af et par
svinkærinder

Og nu er opvasken taget og en god gang rengøring
gennemført - og så er jeg klar til næste hold, for jeg får
faktisk også gæster i dag Nu mangler jeg kun lige at sy
et sæt nye burgardiner inden vi drager til Odense i
morgen

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians