mine killinger
Fra : Dina Rasch

Dato : 16-04-03 21:34

Hej NG

Jeg vil lige dele min glæde med jer.......

min dejlige missedreng Sylvester og missepige Yassemine er blevet forældre
til tre dejlige killinger )

De blev født på Simons (min mand) fødselsdag den 10 april.

Det er første gang Yassemine skal have killinger, så hun er meget stolt af
Baltazar, Balcan og Balou - tre dejlige drengemisser.

Glade killingehilsner fra
Dina (Aars, nordjylland)

dina@vestrupgaard.dk
9640 1040 ell. 2020 4497

Fra : Kate

Dato : 16-04-03 22:16

"Dina Rasch" <dinas@get2net.dk> wrote in

> min dejlige missedreng Sylvester og missepige Yassemine er blevet
> forældre til tre dejlige killinger )

Tillykke med de små.....men hov hvor er billederne

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-04-03 22:41

Hej Dina!
Tillykke med de små Og glæd dig til 12 ugers liv i huset .-)
Jeg synes heller ikke jeg kan se nogen billeder?

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Dina Rasch

Dato : 17-04-03 20:08

Kate <mowgliFJERN@oliwer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e9dc7f7$0$139$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Dina Rasch" <dinas@get2net.dk> wrote in

> Tillykke med de små.....men hov hvor er billederne

> [...]

Hej Kate
Jeg vil meget gerne vise jer nogle billeder men hvordan gør jeg det ?

Dina

Fra : Kate

Dato : 18-04-03 09:48

> Jeg vil meget gerne vise jer nogle billeder men hvordan gør jeg det ?

Du kan oprette en profil på vores hjemmeside og uploade billederne der.
Der er nemlig erfaring for at når de bliver lagt op i binaer så er der
rigtigt mange her fra gruppen som ikke kan se den, desværre.
Vores hjemmeside hedder: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/