sort med grå ben ?
Fra : Dina Rasch

Dato : 16-04-03 21:24

Hej NG

Jeg har lige fået killinger (skovkatte)

den ene killing er sort, men den har mørkegrå ben som er lidt stribet.

Hvad farve er/bliver han ???

Han er ikke smoke når man kigger ham i pelsen på ryggen - det troede jeg
nemlig det kunne være, og så han bare ikke havde så meget hår på benene
endnu til at dække det lyse.

Hilsen

Dina

Fra : Nina Søgaard

Dato : 17-04-03 19:01

Hej Dina.
Jeg har selv 5 killinger på en uge, og der har jeg 2 der ser lige sådan
ud!!
Den ene er lysere end den anden, men den lyse er helt klart smoke.
Den anden er nøjagtigt som du beskriver din, men jeg tror faktisk at de
"bliver" smoke.
Ved det ikke, men en anden opdrætter mente at det vist var det........
*s*.
Ved ikke om det er en hjælp, men jeg er i hvert fald i samme situation.

Hilsen Nina.

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 17-04-03 18:57

Hej Dina.
Prøv evt. at kigge på disse billeder
http://www.norskeskovkatte.dk/oekuld1.htm
af et par nfo-killinger med "omvendt sølv" også kaldet frosted eller
feberpels.
Kan det være noget lignende med din?

Mvh. Else.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-04-03 19:10

In article <b7mprr$b2c$1@sunsite.dk>, Else Gyldenkærne
<gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote:

> http://www.norskeskovkatte.dk/oekuld1.htm

Kors, hvor er de dejlige! Især den lyse med det mørke ansigt. Altså,
smelte!!