Killinger
Fra : Birgitte

Dato : 16-04-03 15:28

Så fødte Mel C endelig
4 smukke skovtrolde
Hun fødte i går efter 36 timers lang kamp...

1 x han 114g nfo n (ns) 09 22
1 x hun 116g nfo n (ns) 09 23
1 x hun 118g nfo n 23
1 x hun 118g nfo a

Både Mel C og bebser har det fint.
De to miderste killinger er født bagvendt det var slemt for Mel C.
Jeg har lagt et enkelt billede op på gruppens hjemmeside, min egen
hjemmeside bliver først opdateret i morgen.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 16-04-03 15:56

Hej Birgitte

Tillykke med killingerne. Glæder os til at se billeder af dem

Hilsen Marianne og Dan
DK SOLLOK

Fra : Mette Jensen

Dato : 16-04-03 16:55

Birgitte wrote:
> Så fødte Mel C endelig
> 4 smukke skovtrolde
> Hun fødte i går efter 36 timers lang kamp...

Hej Birgitte!

Det var da et fint kuld!Tillykke med dem!

Hils Mel C og alle de små!

--
Venlig hilsen Mette - der i går fik af vide, at vi også snart skal have
killinger! ))))

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 16-04-03 17:22

Ja men, også et STORT Tillykke herfra...
Nyd dem rigtigt her i påsken!!

Venlig hilsen
E.B.

Med venlig hilsen
Elisa Buchardt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Morten Skjershede

Dato : 16-04-03 17:52

> [...]
> Jeg har lagt et enkelt billede op på gruppens hjemmeside, min egen
> hjemmeside bliver først opdateret i morgen.

Hej Birgitte
1000 x tilykke til dig, Mel C og de 4 Nye.
Dejligt at høre at alt er vel, selvom det åbenbart var en "Sej Kamp" for
hende at føde.
Det er altid lidt hårdere og vanskeligere for missemor at føde bagvendt.
Det var vi også igennem med Grazilia.
Held & lykke fremover og god forårsvind til jer alle.

Ulrich & Morten
www.dk-yeoman.dk

Cornish Rex
Kælekillinger til salg.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-04-03 18:43

Neeeeej hvor er de fine .. den ko-plettede er nu hel særlig

--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-04-03 19:47

Hej Belinda1
Iiihh, de ser dejlige ud
Jeg både overværet en fødsel på icq og nu også pr sms .....hvad mon
det næste blir *G*

Kæmpe nusser til Melle og de små

Knus, Louise (og krammer igen fra Vianna, som siger tak )
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Kate

Dato : 16-04-03 22:05

> Så fødte Mel C endelig
> 4 smukke skovtrolde

Øj, hvor er de små
Tillykke med dem alle.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-04-03 00:24

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Så fødte Mel C endelig
> 4 smukke skovtrolde

De bliver nok sødde...
Ikke lige så let at se så meget når de hænger i mælkebaren..*SS*

Men tillykke med de små mivere..

--
Med venlig hilsen & miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 25-04-03 09:39

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.dk
> brought to you by..gnus Do not fear the penguin

Hej Henrik
Håber du har det godt ovenpå den slemme omgang, og håber på, at 14 dages
ferie har gjort lidt underværker.
Tak skal du have,- Mel C vil ikke låne mig sine mitter for lang tid af
gangen,- så billeder må lige vente lidt.
Nu begynder de at ligne små mitter og jeg håber at kunne få lov til at
tage billeder en' af dagene.
1x han sortsølv mak.tabby-hvid
1x hun sortsølv mak.tabby-hvid
1x han blå (blåsmoke)
1x hun sortsmoke

Har du været på kattekig under din ferie?
Kram fra Birgitte
www.truetrust.dk