Verdensudstillingen - overnatning? (lidt O~
Fra : Trine Piltoft

Dato : 14-04-03 19:30

Dette her er nok en smule OT, men jeg ved jo at der er en masse sjællændere
her i gruppen. Er der mon nogen der ved hvor man kan overnatte til rimelige
penge i forbindelse med verdensudstillingen (hotel, vandrehjem el. lign.).
Det skal selvfølgelig "helst" være steder hvor man må have lov at have kat
med

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-04-03 20:37

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> med
>
> Mvh. Trine
>
> Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s

Hej Trine
Mener du kat i ental eller flertal?
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 14-04-03 20:27

> Hej Trine
> Mener du kat i ental eller flertal?
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

Ha ha - det er jo orientalere vi snakker om, så 1 kan sagtens larme for 3
*g*. Spøg tilside - det drejer sig formentligt kun om 1 kat (medmindre jeg
er så heldig at Flamme har fået killinger, og 1 af dem er pæn nok til at
kunne nå at kvalificere sig osv. osv.)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-04-03 20:26

In article <3e9aff2d$0$4351$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, Trine
> [...]

> Det skal selvfølgelig "helst" være steder hvor man må have lov at have kat

Hej Trine

Har jeg ret i at det er i Bella Centret her på Amager?
Det absolut nærmeste må være vandrerhjemmet lige overfor. Jeg ved ikke
om man må ha' katte med, men man ku' jo spørge
http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=92

Fra : Trine Piltoft

Dato : 14-04-03 20:30

> Hej Trine
>
> Har jeg ret i at det er i Bella Centret her på Amager?

Det er ihvertfald Bella Centret, om det så ligger på Amager har jeg ingen
anelse om *lol*.

> Det absolut nærmeste må være vandrerhjemmet lige overfor. Jeg ved ikke
> om man må ha' katte med, men man ku' jo spørge
> http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=92

Det vil jeg prøve. Tak for det

Trine

Fra : Trine Piltoft

Dato : 19-04-03 20:02

> Det absolut nærmeste må være vandrerhjemmet lige overfor. Jeg ved ikke
> om man må ha' katte med, men man ku' jo spørge
> http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=92

Det måtte man desværre ikke Jeg må finde på noget andet - der er jo
heldigvis et stykke tid til.

Mvh. Trine

Fra : Ann K.

Dato : 19-04-03 21:36

Hej Trine.
Jeg mener at vandrehjemmet på Bellahøj tillader at man har dyr med...
Kan desværre ikke hjælpe med flre oplysninger... udover at det ligger på
Bellahøjvej... og dermed også ligger laaaangt fra Bellacentret.. ca 20
minutters kørsel i privatbil eller evigheder, hvis man er med offentlig
transport...
Mvh Ann