MS Windows
briani 27239
windows update
Fra : langdal

Dato : 20-04-03 07:53

Hej!
Har netop fået windows xp. Hvordan undgår jeg, at windows update åbenbart
starter af sig selv og downloader opdateringer. Min internetforbindelse er i
forvejen langsom, og det bliver den jo ikke hurtigere af.
Med venlig hilsen
Langdal

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 20-04-03 08:56

"Gå til denne computer, højre klik , vælg egenskaber, så siger reten sig
selv
<Gunnar

Fra : Rikke

Dato : 20-04-03 11:45

Højreklik på denne computer, egenskaber, automatiske opdateringer, og fjern
så her fluebenet =)

Fra : langdal

Dato : 20-04-03 18:05

Hej!