MS Windows
briani 27239
Hvad er Backweb ?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-04-03 20:44

Hej.

Jeg var inde i msconfig under fanen start og der kalder windows noget
der hedder :

"C:\Programmer\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe"

hvad er nu det?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Madsen

Dato : 19-04-03 21:03

Jesper Hansen skrev:

> hvad er nu det?

Noget af det er spyware, men prøv at læse:
<http://www.pestpatrol.com/PestInfo/B/Backweb.asp>

Madsen.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-04-03 22:51

On Sat, 19 Apr 2003 22:03:10 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Noget af det er spyware, men prøv at læse:
><http://www.pestpatrol.com/PestInfo/B/Backweb.asp>

Ok jeg har læst på siden og prøvet og køre Ad-Aware uden den dog fandt
programmet mistænkeligt. Jeg har fjernet flue-benet under start i
msconfig og venter et par dage og ser. Ellers fjerner jeg helt mappen
med programmet.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Madsen

Dato : 19-04-03 22:58

Jesper Hansen skrev:

> Ok jeg har læst på siden og prøvet og køre Ad-Aware uden den dog
> fandt programmet mistænkeligt.

Prøv evt. også at lave et dobbelttjek med Spybot hvis du ikke allerede
har prøvet det. Det tyder på at Spybot går lidt grundigere til værks
end Ad-Aware gør. <http://security.kolla.de/>. Husk at hente de nyeste
opdateringer til programmet vha. Online-menuen.

Madsen.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-04-03 08:17

On Sat, 19 Apr 2003 23:58:15 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>end Ad-Aware gør. <http://security.kolla.de/>. Husk at hente de nyeste
>opdateringer til programmet vha. Online-menuen.

Den vil jeg også prøve, tak.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Kim

Dato : 20-04-03 09:32

> "C:\Programmer\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe"
>
> hvad er nu det?

Hvis du har Logitech mus eller tastatur er det højst sandsynligt dem der
benytter det.
Læs mere her http://www.backweb.com/news/html/rellogitech.html

Mvh Kim

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-04-03 08:20

On Sun, 20 Apr 2003 10:31:57 +0200, "Kim"
<kb_nyhedsgrupper[fjerndette]@post.tele.dk> wrote:

>Hvis du har Logitech mus eller tastatur er det højst sandsynligt dem der
>benytter det.
>Læs mere her http://www.backweb.com/news/html/rellogitech.html

Det er nok her "fjenden" skal findes - jeg har tastatur og mus fra
Logitech.

Tak for Jeres svar allesammen......

Med venlig hilsen
Jesper Hansen