MS Windows
briani 27239
Opdateringer til XP pro DK
Fra : Ukendt

Dato : 19-04-03 20:03

Hvor er det lige, at jeg kan finde subj.?

Vil gerne kunne hente filen/filerne og installere den/dem manuelt istedet
for at lade windows gøre det via update fuktionen.

/John

---

Fra : SuPeRmUle MeD jOrDnØ~

Dato : 19-04-03 21:01

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;sp

Har finder du alle service packs til alle windows

Fra : Madsen

Dato : 19-04-03 21:07

John Quist skrev:

> Hvor er det lige, at jeg kan finde subj.?

Du kan evt. bruge 'Windows Update-katalog'.
Du har mulighed for at slå 'Windows Update-katalog' til inde på
Windows Update hvis du klikker på "Gør Windows-update personlig".

<http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp>

Madsen.